Post by erperheckvere on Feb 8, 2022 0:56:04 GMT 12
------------------------------------------
▶▶▶▶ MODERN WARSHIPS ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ MODERN WARSHIPS IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder glitch juveler ▞▞▞
▞▞▞ MODERN WARSHIPS 2022 version ▞▞▞
Hej utvecklare, mina vänner och jag kan inte spela online eftersom min routeranslutning är väldigt stark. Jag känner det här från januari, och det har varit många uppdateringar men denna bugg har fortfarande inte fixats. Vänligen utvecklaren kan fixa det
Jag gillar det här spelet men när uppdateringen kom och jag skrev min personliga åsikt till en annan spelare om den nya kartan i chattrummet, tystade chattmoden mig. Är det förbjudet för spelare att säga sin personliga åsikt till andra spelare i det här spelet? Jag har redan skickat ett meddelande till spelägaren via instagram om detta, jag hoppas att han svarar omedelbart. För det är så synd om ett bra spel inte blir roligt längre på grund av den arroganta attityden från chattmodden.
Har det slutat fungera, eftersom jag tre gånger har försökt ladda spelet efter att ha förlorat all min data från sparat spel, nu vill det starta jämnt, så är det trasigt?¿??
När jag och min vän spelar tillsammans har vi alltid två allvarliga problem, det första problemet är att vi hör varandras röst i lobbyn, men i spelet stängs ljudet plötsligt av och musiken är minimal, och det andra problemet är att vi vann spelet i min telefon, men i min väns telefon förlorade vi spelet, som om två spel pågick i två telefoner
Kan inte ansluta till vänner och spel visar alltid fel.
Från gårdagen fungerar inte spelet så många buggar kommer min skeppsenergi utan någon kamp lös vad som händer med detta spel
Första dagen jag började spela detta verkade det fantastiskt och roligt. Men efter att smaken av den fria dagen av premium försvann blev spelet en komplett grind. Girighet och nöje blandas inte om det inte är du som drar nytta av girigheten. Det här är lön för att spela. En stjärna för att värdera pengar över den dyrbara tid vi har på denna jord. Om vi är villiga att erbjuda dig vår tid borde det vara givande för oss i mån av underhållning. Inte stressande desperation på jakt efter resurser.
Bra
Jag slösar bort mina pengar. Reparationssatsen fungerar inte fixa detta fel
Edit: Fördröjning och hemska upplevelser från uppdatering. Optimera ditt spel för low end-enheter för jävla devs. Och även den här uppdateringen är bra men inte bra, eftersom uppdragen är riktigt grind-fest och du introducerar battle pass. Jag kan avsluta dagliga uppdrag bara att spela 2-3 gånger i de flesta spel i mobastil. Och sista saker, lägg till nivå upp belöningar och rank system och rank belöningar. Det är det viktigaste i de flesta tävlingsspel. Och buff belöningar från matchen, det är verkligen svårt att få dollar nu.
Minska antalet guldstaplar i annonserna, gör det bara till 1 guld per annons för att göra spelet bättre...tack
Det här är en sopapp som ständigt kraschar och skadar din telefon, girighet ensam kan inte förklara varför utvecklarna är dumma nog att de gjorde det här spelet så ospelbart och skadligt att jag tvingades göra en fabriksåterställning. BTW!!! Utvecklarna har skryt om hur två killar skapade det här spelet, men att göra skräp som skadar någons telefon är inget att vara stolt över.
Mycket bra spel
Det här spelet är buggat Jag har precis köpt motåtgärder och mina motåtgärder är fortfarande noll och jag köpte det igen och fortfarande noll Jag vill ha pengarna tillbaka nu jag kan inte köpa min drömbärare 😭😭😭
Jag behöver pengar till med fartyg men spelet är väldigt dåligt och du måste vara stor för evigt och jag får alltid 100 000 per match men jag dör så snabbt och tufft mig 1 mun för att komma till nivå 15 och det är att vinna
brukade vara kul, men efter uppdateringen har den många buggar, hur kunde fienden träffa mig men jag kunde inte se dem på nära håll? någon missil övermannade precis buggen, 1 missil jag förlorade 2/3 med port royal det är löjligt, kan planet sväva? vänligen fixa det för att bli mer realistiskt
Spendera inte pengar på detta spel. Det är fullt av hackare och de har inte ens något system att rapportera så du kan bara bli en hackare och njuta av dig själv eftersom det inte får några konsekvenser. Om du spenderar pengar din förlust. Jag önskar att jag kunde ge en halv stjärna men 1 är det enda alternativet. Roligt spel men hemsk upplevelse.
Det här spelet har en orättvis matchning när du nått nivå III. Dessutom, om du har pengar, njut verkligen av detta medan gratisanvändare kämpar mer även i stridspassuppdrag.
Bra koncept och vid första anblicken är det ett härligt spel. Tyvärr sedan Alpa är detta spel plågat av alla möjliga hackare, efter den officiella lanseringen har det blivit ännu värre. Om du i verkligheten skulle spendera pengar på något kan du förvänta dig att du får tillbaka en produkt av bra kvalitet. Som företag gör du det inte till dina konsumenters problem att ta itu med problemet eller förväntar dig att han ska agera som om det inte är något fel, låt en ensam tysta personen och försök att skämma ut honom på den officiella FB-sidan. Läs fuskfrågorna på FB
Farming Simulator 16 Simulácie gtp
Spelet hänger alltid på min telefon, jag tycker inte om spelet igen
Precis som en annan lön för att vinna spel och dåliga matchmaking-system, nivå 10 mot nivå 29, 25 eller 32...detta är vanligt "beteende" av utvecklaren för att tvinga spelaren att spendera pengar...cm'on dude
Var ett av mina favoritspel. Sedan den senaste uppdateringen fortsätter den inte att ladda inloggningsskärmen, har rapporterat, avinstallerat, installerat om 3 gånger det fungerar tills den övernattar och kommer sedan inte att laddas igen. Får inget svar eller reparation så avinstallera efter detta försök om det inte lyckades med ominstallation eller Dev. Reparera. Återställer 4 stjärnor om reparationer görs.
Nivå 3-uppdraget är så svårt, vänligen justera det eftersom jag är ny i tier3
Infekterad av hackare. Det är ganska mycket Call of Duty of Warship-spelen. Alla andra lobbymänniskor kan skjuta från oändligt avstånd eller är helt oövervinnerliga. Modsna talar varken bra engelska eller förbjuder slumpmässigt folk från chatten. Jag försvarade dem faktiskt i chatten och sa att det är deras spel och att de kan bannlysa vem de vill.. blev bannlyst 🤣. Spendera inte pengar här. Kontrollerna är knasiga och skadorna är inkonsekventa. Mod Cali följer inte deras egna riktlinjer. De kommer att förbjuda känslor.
Dåliga grapichs orättvis fiendematch gör laggy slöseri med tid inte oändligt förbrukningsmaterial
Jag vet inte varför detta händer, när jag öppnar det här spelet startar det inte.. Annars är det här det bästa sjöspelet jag har spelat... Utvecklare snälla fixa det här... ...... ?
Jag har aldrig sett ett så fantastiskt marinspel som det här. Men det enda problemet är att "bara ledaren kan komma in i striderna" och "det finns bara några få kartor". Annars är det ett väldigt trevligt spel. Om utvecklarna kunde lägga till hamn så skulle det vara häftigt.
Blev första jävla dagen utslängd ur chatten utan nån orsak och nu jävlig svårt att komma in i spelet, och skulle annars vara strunt samma men betalat I äta pengar för detta.. Så se till att vem som helst inte kan blockera nån annan hur som helst .. Annars snart alla blockerade och inte mycket att kommunicera efter det..
Alla båtar är en rip-off. Sjöfrontslinjen Regina var bättre
Det här är ett väldigt bra spel som systemet har blivit väldigt högt på, men det är ett problem att fartygspriset är väldigt högt och jag kan inte använda någon mod i det, snälla fixa det problemet och fortsätt fortsätta så här 😘😘😍
Det här spelet är bara galet, som vem fan ger idén att öka kostnaden för krigsfartyg?! Och sedan ökade inte belöningen vi fick efter en match, även om det fortfarande finns en 2x belöning efter en match, men tänk om vi fick en förlustserie? Va? pengarna vi bara kan få är låga på grund av förlustsviten!, För närvarande, vänligen ignorera inte för gratis att vinna spelare, när ett spel är gratis att ladda ner betyder det inte att du måste få spelarna att betala mer med riktiga pengar för att få belöningar.
Buuuuuuuuuuuuuuuu...
Jätte bra spel men jag skulle vela ha en visby klass till fartygen svensk
MODERN WARSHIPS Akční cfw
Det är ett bra spel!
De var på väg att bli den moderna wow-blitzen, men vad gjorde utvecklarna förutom att ta fart på ett annat projekt som kvävde tillväxt och intresse? De satte en A-10 på en bärare. Utvecklarna har ingen respekt för tillgångarna de modellerar eller människorna som har tagit hand om dessa tillgångar de tjänar på. Spelet har avinstallerats. Varför gör ingen det här spelet med en respektfull mängd detaljer? De skulle bli rikare än dessa barn som mestadels gick vidare från det här.
Mina belöningar uppdateras inte omedelbart, till exempel att jag har avslutat en match får jag ingen av belöningarna, jag måste lämna spelet och efter en tid går jag in igen och det finns mina belöningar.
Det finns en allvarlig bugg i ditt spel, jag skulle kunna odla guld på rätt sätt eftersom systemet ofta misslyckas med att uppdatera om mitt skeppsdödande data på fältet. Till exempel visar systemet att jag dödade 0 skepp när jag i själva verket dödade 2 skepp i den sista omgången. Jag tror att du måste uppdatera ditt system för att fixa detta fel
Funkar kanon, Roligt tidsfördriv
Verkade som ett bra spel i början, jag gjorde det utmärkt. Men så fort jag började uppgradera vapen, blev jag matchad med överväldigande spelare där min räckvidd eller mina vapen är mycket ineffektiva. Matchmakeren suger helt. Dålig spelupplevelse. Om inte för det skulle spelet vara fantastiskt.
Människorna i samhället (Discord) är mycket otillfredsställande plus att det inte finns några kampanjuppdrag som från WoW (World of Warships).
Jag tappade min phonr bara för att köpa en ny och det här spelet kan inte installeras på min telefon, när jag senare lyckades installera det måste jag uppdatera, efter uppdatering, Det kräver fortfarande att jag uppdaterar utan att jag kommer åt spelet. Släpp en ny uppdatering nu för att lösa detta problem
bra spel...Jag njuter av det, men problemet är att när jag avslutar fighten kan jag inte få min kontantbelöning...Jag har 50 000 lager för varje gång jag spelade efteråt, men jag fick fortfarande inte min belöning, kunde inte köpa nytt skepp, snälla fixa detta.. .
Spelet är slöseri med tid, det är fullt av hacks. Jag såg en spelare på chatten berätta om att hans konto blivit hackat.. matchups är helt obalanserade röda lag kommer att vinna 7 av 10 gånger.. Jag är lvl 29 bara för att jag grindar för spel men inte ens detta har blivit kul.. spela inte på t3 det är överväldigande mängden fusk som pågår..
Som alla andra spel har du modders! Alla PVP-spel ungefär en månad efter att de har lanserats får modders!!
Det är bra att spelet är välbalanserat när du vet hur man spelar det och problemet är eftersläpningen i pvp-läge, du kan inte spela bra även om ditt wifi redan är högt mbps, jag hoppas du fixar det...
Den här för mycket idioten min Yamato flyttade inte på det här spelet, dag för dag blir det värre detta spel, hur kan du slåss om ditt skepp inte kan flytta idiot grafik suger, det här spelet var ok men den nya utvecklaren löste inte problemet av det här spelet har min telefon nu lcd-crack, jag vill slå min telefon när, skeppet inte kan flytta idioter som hanterar det här spelet, din hjärna så här👉💩